hej 2009

Jag har bestämt mig för att 2009 ska bli ett riktigt toppen år! Jag har dessutom känslan av att det kommer blir det.
Se bara på vad våren innehåller, 18årsdag, 18årsfest, trysil, österrike, studentresa, siesta och student.  Kan våren bli bättre än så?

Nyårsafton igår var bra, trerätters här först, bussen till vittsjö som planerat. Det var kyligt men trevligt på festen, mycket trevligt. Massa bra folk var där, nya och gamla bekanta. Innan tolv traskade vi hem till Wrede för att Se micke B och co smälla raketer. Det blev dessutom lite skumpa och en midnattspuss. Maja fick äran. Efter det tillbaka till festen, vid två tackade jag Kuylenstierna för en bra fixad nyårsfest och for hem med Malin och Nyllet.

Idag har jag inventerat, trött är jag nu och febern är tillbaka men skiiiit i det!

Imorgon kommer den lilla 91:an ikapp resten av folket. Känns helt galet. När man var liten var 18 verkligen att fylla vuxen. Just nu är det bara körkort och komma lagligt in i baren. Vuxen, nej tack inte än på ett tag. Men härligt känns det,
kiss and love folks!

Kommentarer
Postat av: kyrre

WAH GRATTIS! min mobil är helt urladdad annars hade jag varit den första att ringa klockan oo.o1, you know it. DU ÄR 18!!!!!! <3

2009-01-02 @ 10:28:21
URL: http://kuylenstierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0