Good morning sunshine

eller inte, galet jobbigt att komma upp imorse. Tungt som fasen.

Jag får sinne på min ljuskrona nu, den blir inte alls som jag vill. Så frågar jag om tips av lärarna som ger mig en massa, som jag inte alls gillar. I stort sett hela min  klass tycker inte heller om tipsen utan håller med mig om att klippa hade varit det bästa. Bara det att de tycker de båda lärarna är asfult, lärarna sätter betyget och ja ni fattar problemet. I slutändan kommer jag dock ändå göra som jag vill för jag tänker inte ställa ut något jag tycker är fult. Men lite ångest ger det mig. Nu när jag satt här och klurade lite kom jag ändå på en idé som är lite mitt emellan och som jag dessutom gillar. Tror det kan bli bra, får testa imorgon.

Jag har även varit duktig och ringt konsumentverket. Damen som svarade höll med mig om att 1000 spänn var helt orimligt och att jag max skulle betala marknadsvärdet för den, för en begagnad sådan telefon ligger det mellan 50-400 kronor. 1000 spänn kiss my ass. Imorgon ska jag och mamma gå ner där och fightas, ha!

Kommentarer
Postat av: kyrre

haha, hoppas på att inte fredde är där då ;)

2009-01-22 @ 10:22:51
URL: http://kuylenstierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0