Fit for fight fuckers

Takida spelar på Grammisgalan, de är så himlans brabra. Ful version med näbbkören tyckte jag dock, men de är förlåtna. Snacka om skillnad, idag spelar det på Grammmis och hösten 2007 spelade de på The tivoli som knappt var fullsatt, men sören vad bra de var då med! Nästan bättre då, för de var inte uttjatade på samma sätt.

Idag har jag och majsan jobbat hela två timmar med vårt projektarbete, gjort skisser till hemsidan. Duktigt värre. Det är också allt jag har gjort idag, nej jag har lagat mat med förresten, attsingen vad aktiv jag har varit. Nu vinner  Sex and the city nog snart över grammisgalan,  boxen lockar. Imorgon börjar skolan igen, känns inte så lockande men inte jättehemskt heller. Jag saknar T3b faktiskt, var typ tre veckor sen jag såg dem sist.

den 17 januari ska jag och blondie ha reunion bara vi två, helt klockrent ju. Det blir bananmiddag och vad mer vet jag inte. Vi ska iallafall planera en återträff från nian hade vi tänkt, sen får vi se hur långt planerna kommer, I like it.
FIT FOR FIGHT FUCKERS!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Det hade varit jättekul om båda niorna träffades nångång!

2009-01-12 @ 12:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0