Dagens damp

Hompiskompis kommentar på senast upplagda bild på bilddagboken var allra mest klockren,

"Dagens damp: När holmberg sa att jag inte fick fika. xD "

Kanelbullar är dagens räddare these days, så när jonas sa att jag inte fick fika fick jag nog lite LITE damp. Dessutom är där alltid grym partymusik. Skulle haft lite att spetsa saften med också bara, men är kanske inte alltför smart med tanke på sexorna.Slut tramsat.

Jag och alice har haft ytterliggare en av våra filosofi-fikor. Vi kommer faktiskt fram till rätt vettiga saker, dock gör vi inget åt dem. MEn fikan var mys iallafall. Nu ska jag snart hjälpa Frida med matten, sen blir det jobba i ishallen under kvällens match. Fan vad jag inte är sugen, kallt och blö. Imorgon är det vår tur att ta hand om fikan, fler kanelbullar till oss. Nööjd.


Kommentarer
Postat av: kyrre

glöm INTE att lägga undan bullar till mig imörn :D

2009-01-29 @ 18:02:36
URL: http://kuylenstierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0