3e januari

idag är en riktigt slappedag, det är galet grått ute så jag har helt enkelt stannat i sängen ända till nu. Sov gjorde jag dock bara till halv två (bara), sen har jag lyssnat på massa bra musik. Bl.a. de låtarna som jag fick av knockis igår.
Nu börjar jag dock bli hungrig, funderar på att äta lite god thaisoppa och lite tårta kanske. Hade jag haft körkort nu så hade jag kört raka vägen ner till Elgiganten och fyndat en Shoebox. MEn nu är jag ju inte ens nära att ta körkort och cykla pallar jag inte, så det blir ingen shoebox idag. Det får bli en bra film och te i mina nya koppar efter maten istället. Inte helt fel det heller. Dock känns det som söndag idag, jag har liksom söndagsångest på en lördag. Väldigt knäppt.

Min äckligt jobbiga förkylning får hemskt gärna go awaaaaay NU!

Kisss(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0