you can't say no to me , - Tiger Lou

jag måste sluta boka in körlektioner på mornarna när man egentligen har sovmorgon. Det var sjukt segt att gå upp imorse men körningen gick bra. Trots den var tjugo i nio.

När jag kom tillbaka satt louise kvar där jag lämnade henne så jag satte mig med henne och tim och pluggade lite teori. Hon stack dock tidigt, men tim satt kvar så jag fick sällskap. Vid tolv var vi dödshungriga så vi tog en paus när jeppe kom och gick och lunchade på graffiti. Mumsigt värre. Tillbaka till körskolan någon timme till. Nu har jag cyklat hem, ska fixa bilderna som ska skickas till Kristallen. Först ska jag dock äta en semla. HE

Sen ska jag nog sova en sväng, jag är trött och min jävla nacke slutar inte att vara jobbig.Ikväll blir det simonmys.     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0