Why can't everyone tell the truth and learn to love again

Sämst update ever. Typ

I måndags var en bra dag, en mycket mysig kväll på Cats med Simon. Massa god mat och jag rullade därifrån. Typ. Tack:*

I tisdags jobbade vi med projektarbetet i princip hela dagen, jag smet ifrån för en liten körlektion. På kvällen träffade jag mormor och morfar lite kort för att visa våra ljuspunkter. Eftersom vi har en ledig vecka glömde jag helt bort att jag skulle träna mina barn. Kom dock på det i tillräckligt god tid för att hinna dit. Efter träningen blev det bowling med sara, jessa, macce, timmy och rasse. jag slog FEM strikes. wää. rätt stolt, blev lite häng på Superbowl innan vi drog till Timmys lägenhet och hängde där ( pommes<3) Jag och jessa hann med en snöpromenad med deeptalk också. Kan behövas ibland, typ som då.

Projektarbete hela dagen igår med, då kom vi äntligen någonstans. Kanske var tack vare allt gott vi hade med oss som underhållning. På kvällen var det teorilektion, sen kebabkräng med kyrre på valentino. HHk-Limhamn efter det, förlust tyvärr. Men som tur var förlorade tyringe (7-2 heee heee) så HHK ligger fortfarande över sträcket.

Nu ska jag och Louise käka frulle, sen blir det loggboks-skrivning och teoriplugg. Ikväll blir det Johan Glans (bestämmer jag nu) och sötsimon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0