Valentines day

Tjej-häng i timmys lägenhet igår, Sara, Jb, Moa, Louise, Anna, Jessica, Let´s Dance, Godis, alkohol och Spel. Sanning och konka, skratt, kossknull och virgin school.  Det var bra.

Idag är det alla-hjärtans dag. Just nu sitter jag och frida och chillar lite i min soffa, solen skiner, LIKE IT. Ikväll blir det fest med stjärnstatus. Innan dess ska det övningsköras lite, och fixas för kvällen. Funderar på att vara Katherine Heigl ikväll, men vi får se hur det slutar.  Jag ska iallafall hämta upp Ida vid sex och då ska vi till Jakob för lite förfest. Min man som ska vara howlins pelle ikväll ska dit redan vid fyra för att se fotboll så jag är väldigt tacksam för att Ida inte heller ville dit förrän senare.

Nu ska jag vara lite social:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0