So I try to hold onto a time when nothing mattered

kvällen igår började med en fet räkmacka hos mig, jäkligt gott men som louise sa " så lite mat för så mycket arbete"  Dessutom skulle vi äta hos Jb med senare, så vi fick ju ta det liiide lugnt. Kvart över sex var vi på blåbärstigen, vi beställde mat, hämtade den och åt den. Det var två trevliga timmar innan vi drog vidare till Lindman. Dessutom fick vi se Jb's balklänning. Det var ett STORT omg, på hur snygg den var. Riktigt fin!

Det var inte så mycket folk hos Stolle när vi kom så tjejerna bänkade sig framför melodifestivalen och resten spelade plump. Melodifestivalen var kass btw. Efter den var slut började det dyka upp folk. När jb och sara drog så blev det lite mindre livat så jag flyttade in i den lugnare avdelning till det ngt vettigare folket så vi satt där och pratade, skrattade åt det mindre lugna folket osv. Kvällen avslutades med att jag lyckades övertala Filip Melin att sjunga och spela för mig - Mr brightside. Han var riktigt duktig. Tänk bara om man kunde sjunga så där. Isaac var kvällens taxi så eftersom han skulle dra rätt tidigt var jag med hemma tidigt -  inget mig emot.

Nu har jag ätit lunch med mami and dadi, ska snart klä på mig massa kläder och sen blir det hockeyderby i tyringe. Idag måste HHk vinna annars blir det under kvalsträcket. AJ aj. Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med la familia, äta gott och sova tidigt.


seees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0