I learned the hard way

hajsvaj braigadag!

vaknade hos simon, gick till skolan, skarp körde oss till obs (tackis), gjorde klart ljuskronan, hade en bra fysiklabb för en gångs skull " vi kan väl göra den gemensamt alla torsten, snääääälla" det fick vi, sen kollade vi musikvideor på youtube. He varför är inte alla fysiklektioner sådana? Sen mötte jag fröken kuylenstierna, hon höll mig sällskap när jag gjorde cykelställ, sen följde hon med mig till synsam och efter det gick vi till valentino. Krängde en kebabtallrik-special vilket inkluderar fetaost och oliver, eh mums JA. Sen gick hon på teorilektion och jag pluggade lite körkortsteori. Hi jag tycker det är kul och är faktiskt riktigt pepp på att ta körkort nu. Efter en toppenträning med mina superduktiga tjejer så sitter jag nu hemma och bara tar det väldigt lugnt,

imorgon är det vernisage på Kristallen klockan halv sju. Där finns a lot of fina ljuspunkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0