"Reklam, grafisk design och visuell kommunikation".

todiloo.
 trots feber i torsdags begav jag mig med min kära klass till utbildningsmässan i kstad. Bra gjort eftersom jag hittade en utbildning som är exakt som jag ville att den skulle vara. "Reklam, grafisk design och visuell kommunikation". Sounds good ha? Trodde inte det fanns, det sorgliga är´att det är utanför kalmar. Inte den bästa studentstaden alltså. Men, vi får väl se hur det blir. Kanske jag söker redan i år. Efter mässan blev det favoritmackorna på darins och sen hem för att sova.

Igår var jag hemma och sov hela dagen varvat med satc maraton, Simon kom och räddade mig från uttråkning på kvällen. Du är fin:*
vi såg en inte särskilt bra film, åt oss tjocka och allt såntdär. Idag mår jag lite bättre, ska med ma and pa till Ikea iaf. Blir ev lite partaj för timmy ikväll med, vi får se.

Have a nice day folks, solen skiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0