Räkna med ett virrigt inlägg

nu är min loggbok renskriven och klar, faasen vad skönt. Ska bara skriva de dagar som vi ska jobba med. Wie, snart börjar one tree hill och det ska jag se. Funderar på att plocka iordning här lite idag så blir mami glad. Dessutom är jag helt galet sugen på nudlar, så nu ska jag gå och koka några. He, hur kan man bli sugen på det ens?

Jag vill ut och gå, men det är äcklig snö ute som är i vägen. Funderar på att gå en sväng ändå. Vi får se vad som orkas med. Det är knäppt med snö, när det inte är snö så vill man bara ha snö, speciellt på julen. Men när sen snön kommer, (som vanligt alldeles försent) så vil man absolut inte ha den här. Jag gillar inte snö i skåne, däremot älskar jag att åka på skidsemester. Lite virrigt det där kanske. Det är vecka sju nu, så om fem veckor bär det av till Norge och Trysil för en hel veckas snö. He det gillas. Men som sagt tio gånger, snön här  hemma kan ; GO HERE AWAY!

Ae, sämre inlägg får man leta efter. Jag är hungrig nu. Hej nudlar och hejdå bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0