Lost

Totally Lost, efter ett par timmars segande framför totalt meningslösa program som made, next och the hills på Mtv så fann jag och Louise äntligen något att göra. Vi gick hela vägen till Lindman, det var mörkt och dimmigt och Belevägen var jäkligt mörk så vi svängde in lite tidigare och tänkte gena. Men oj vad vi inte hittade, sen kom en creepy gubbe och läskiga gator så tillslut var vi helt stissiga, då dyker den upp. Ormsväg, woho. Vi fann the place. Där blev det en massa coca-cola, film och raw comedy club. Westdahl skrev Lindmans gästlista, " ursäkta är du inte med på listan kommer du inte in" jag och louise står överst. Nööjd.

Nu sitter vi i sängen framför tv:n och väntar på att bussen till vittsjö ska gå, jag ska rota igenom louises garderob! , sen drar vi  back to the city. Lite käk och och miniförfest med sara hos Jb och sen bär det av till ytterligare en kväll hos Lindman. Dock blir det ös ikväll, hoppas jag.

Leva livet (kom så ska vi leva)
Livet livet (kom så ska vi leva)
Aha (ahhaha..) Aha (ahhaha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0