Form och designare

kom precis hem från Headwig, Jenny ska lätt som en plätt bli min nya frisör. Jag är helnöjd.
Känns bra inför kommande baluppsättning. Dessutom rättade hon till felet min förra frisör gjorde. Tummen upp.

Nu ska jag snart ner till stan för att gå på pressvisning, låter spännande va. Det är det inte, norra skåne kanske kommer om vi har tur. Hee, efter det blir det teorilektion och sen är det dags för vernisagen, spännande. Tyvärr gick min ljuskrona sönder när vi bar dit den, inte orsakat av mig som brukar vara en klant utan den sprack bara. Men som tur var syns det inte och den funkar ändå. Wie.

p.s det kommer lite bilder på cykelställ och ljuskronor och allt möjligt så fort jag hittar min sladd. Ses lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0