vi bor i ett kylskåp

checkade precis min internetbank
säg hej till 10 000 kr fattigare elin
hyran för älskade haus bergland är betald
depositionen för det nya stället + hyran där för december är också betald.

det nya stället är även kallat kylskåpet
ska upp till gubben idag och klaga lite
vi har inte sovit i natt för stället var så jäkla kallt.
sinnesjukt, hoppas det blir bättre!

har kollat nu, har pengar precis till snowboarden och liftkortet
sen blir det jäklar i det snålning resten av december.
det är dyrt att vara skibum vill jag lova.
MEN fan vad det är värt det
!

är avis på alla som redan varit i backen
men jag och min lilla fot försöker hålla humöret uppe
dessutom är ju åkningen ändå inget vidare nu
det är bara blötsnö.

nu sitter vi iaf här på arl rock
värmer oss och utnyttjar gratis internet
ska handla lite food och sen tjata på gubben
hoppas det händer ngt ball sen
vill inte bara sitta hemma i kylskåpet ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0