like a big family

det blev stuffmeeting på KK igår
all personal verkade jättetrevlig
2 andra svenskar
2 danskar som ska jobba med samma grejer som oss
resten engelsmän, australienare och ev några österrikare
"after work we eating dinner together like a big family!"
Gratis maaaat!
yes så kommer stämningen på KK vara, verkar helt underbart!

Efteråt blev det fanghouse, gratis drinkar från Hasseman
häng med danskarna och sen mötte vi upp sthlmarna också
in till scottys och avslutning på funky chicken.
Uppe på jobbmötet hade jag kind of gömt mina kryckor utanför
för att de inte skulle veta att jag var skadad
meeen, sen mötte jag ändå personal och allt ute på kvällen så he, OOPS-
Det blev iaf kryckdans, kryckhoomies och en hel del kryckkomplimanger.
Kryckor är grejen, jag fick mycket hjälp av stiliga män, nöööjd!
svenskkvällarna är alltid ösiga och likadant igår.
utelivet får MVG++++

idag har varit en bakisdag
började hos dr J. Knierzinger
fick foten tejpad
Känns kanon nu, det är stabilt!
Bokstavligt talat!

Sen var jag på en intervju
ska provjobba imorgon
tanten pratade bara tyska
och jag bara engelska
meeen vi kom överens och gjorde en schysst deal
hoppas jag får det!
riktigt grymma tider och bra lön
HÅLL tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0