en månad i paradiset

Vi har varit här en månad nu, är det galet?
jisses, nu jag skypat med några hemifrån
lite hemlängtan har man faktiskt så här i juletider!
vill ha svensk julmat, julgran och min söta familj här!
på julafton ska vi ha långbord i vårt lilla rum
det blir vi och de sex sthlmsgrabbarna
provosorisk julmat och förhoppningsvis lite julstämning!
äh, det kommer bli supermys det med!

onsdag har lätt varit veckans bästa dag,
ett gäng på 25 säsongare stack ut på skidäventyr
samling 08.45 vid liften sen åkte vi tsm större delen av dagen
det var riktigt roligt, och förvånande att hela gruppen kunde hålla ihop hela tiden
ae, riktigt kul var det och det är ett härligt gäng människor
medtagen matsäck i solen var inte heller fel
och lite offpist åkning med brädan, ytterst lite men ändå
på kvällen utmanade vi ödet litegrann och hade förfest för 17 pers i vårt lilla rum för tre pers
plankensteiner bankade på dörren och var inte glad,
men vi blev inte utslängda iaf! hehehöhö
fick festa med alla favoriter
utgången var galen, och funky chicken. alla säsongare dansar uppe på bänkarna
och ja öset går inte att beskriva...

i fredags var det åter igen fest
då var vi typ 30 i hermans och gustavs lilla rum
ös, javisst, dock blev det en lugn utekväll för min del

jag har nämligen jobbat mina första dagar på landhaus sauzer denna helgen
de är så söta fast jag inte fattar vad  det säger!
jag får iaf ge bort en av mina morgnar till en vän så jag bara jobbar 5 morgnar i veckan
det är niiiiiiiiiiiiice!

snart får vi schema på Krazy med så vi slipper allt hattande
allt bara löser sig bättre och bättre,
vi lär känna fler och fler nya människor
och foten är nästan helt bra
åkningen går bättre och bättre
här händer massa crazy things
som kiltlyftare, holländare, skidturer med tyskar och intressanta disskussioner med plankan
livet leker SF!




haha citat till bilden ovan
-kling i glaset "utan att vi ens ansträngt oss det minsta lilla så är där nu x antal tjejer i vår säng herman, high five!" - gustaf

















Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0