storstädning och tröstshopping,

jag är så uttråkad,
förlåt för att jag klagar men åååh vad jag är UTTRÅKAD.
så uttråkad att jag i dag började en sortering och städning av min garderob.
detta rensades ut:
-  5 el 6 par jeans
-  20-25 linnen och t-shirts
- 5 tjocktröjor
- 2 kjolar

har fortfarande halva kvar. Om jag vill fylla på med nytt nu,
har redan tjuvstartat hösten med att beställa:
 - en styck söt rosa kofta,
- en beige lite oversiezed topp
- en röd mysig kjol
- ett svart flätat bälte.

Jag skulle nog kalla det tröstshopping,
ångesten för att fortfarande var kvar i hlm
när nästan alla redan kommit härifrån är på topp.
Det handlar inte om att det inte händer massa roliga saker,
för det gör det, ganska ofta tillochmed,
men jag behöver något nytt NU.

jag har iaf köpt en almanacka så jag kan hålla koll på mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0