leva livet, kom så ska vi leva livet

ännu en dag med strålande väder och INGET pluggande.
Fan, nu dessa två timmarna innan ledarmötet ska jag ta tag i mig själv och helst skriva klart det så jag slipper det imorgon. Otur som jag har blev jag lottad trea och skulle hållt mitt muntliga nationella på fredag, samtidigt som stilanalysen ska vara inne. Det hade aldrig gått. Så efter att hela klassen skällt på "stackars" Gunnar så flyttade vi fram det en lektion iallafall. Tack gode gud för det.

Nu har jag invigt mitt körkort med, Lillebror vågade åka med mig. Ikväll efter mötet blir det antingen greys hos anna eller vattenpipa hos Jooownas. Jag röstar nästan på vattenpipa jag,det är ju ett halvår sen sist. Vattenpipa ute, det är vår och sommar det.
 

Jag älskar livet, nu är deeet vår, det händer roliga, mysiga, våriga saker 24/7, kan inte bli bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0