two weeks notice

jag har inte rört datorn sen i torsdagskväll. inte illa

i fredags besökte jag malins nya lägenhet.
massa snack te och örnenkakor
sen drog jag med mig henne ner i djupadal
där halva T3bäst var.
ni är så jäkla bra, bara så ni vet.
i lördags tränade jag i qpoolen,
var i k-stad med lilla mor
köpte skor och fikade
sen kom simon och grillade med oss

idag har det varit Qpoolen hela långa dagen
tränat, ätit, skrattat och nästan gråtit en sväng
alla mina barn var superduktiga
jag var faktiskt med lite själv och satte mina varv (Y).

idag var första gången på länge jag verkligen märkte hur mycket
jag tycker om gymnastiken,
sjukt sorgligt att detta kanske har varit min sista termin.

nu är jag iaf helt slut, och har typ redan träningsvärk (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0