Wanted

Efter det att jag skrev mitt förra blogginlägg höll jag på att dö av rastlöshet och uttråkning några timmar, innan msn blev lite roligare. Folk skickade massa bra musik och jag kom dessutom på att jag va alldeles för trött för att göra någonting. När hulle kom med förslaget att jag skulle med på någon fest sa jag först ja iallafall, innan jag ångrade mig och bangade.
Av all musik jag fått ikväll får kvällens band bli death cab for cutie, fick rätt många låtar med dem. De är brabra. Och min nya uppgift är att göra en skiva med mina tretton favoritlåtar + omslag. Spännande. 
Vid halv elva skrev Isaac och frågade om jag hade lust att se lite film, han hade laddat ner Wanted. så en halvtimme efter det kilade jag ett kvarter bort och såg den. Jävligt overklig,  för overklig tillochmed men ändå helt okej. Isaac fattade inte så mycket men det kanske beror på att han sov typ halva filmen. Så nu har jag kilat hem igen, fast det bara är en liten bit var det rätt läskigt. Jävla mörker, men månen lyser som fan inatt så de va typ läskigt ljus. Waa, nu ska jag krypa ner i min mysiga säng och sova SF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0