Walk - in

Idag kom Jessica som en räddande ängel, hon lät oss slippa äckelfiskgratängen och körde oss till donken. Fasen va efterlängtat det var. När vi väl kom dit höll hela alltet på att byggas om, så vi fick promenera i drive-in:en. Hehe, därav walk in. Efter en varsin smaskig meny ville vi ha lite efterrätt. Men det e ju jäflans kallt, så vi tänkte göra drive in på rätt sätt denna gången med bil. Det tog dock lite för lång tid, och vi kom tio minuter för sent till skolan. Vi trodde att vi kom i tid, men en koll på schemat visade att vi hade börjat för tio minuter sen. Så på väg till Gunnar, ångrade vi oss, eller snarare fegade ur. För Gunnar vågar man inte komma försent till, han hade dödat oss och det är helt sant. Så vi skippade svenskan och gjorde lite andra vettiga saker, t. ex planera vad vi skulle gjort våra sista timmar om jorden skulle gått under. Som tur var gick den inte under. Puh.

Nu ska jag göra lite matte, innan jag ska tillbaka till skolan för historia och sen är det träning med vågen. Vi hörs ikväll baaabes. Förresten innan jag går ska jag lägga in en bild på underhållningen i Jessas bil. Jag hittade dock inte sladden så bilden får bli inlagd senare ikväll. Vi kör på dagens citat istället.

"Jag har kommit fel"- förvirrad maja i bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0