Vild pastasås

Jag har ont på min tunga! Dumma sura ahlgrens bilar.
Hade håla i tre timmar idag så jag sarling och skarp hyrde  film, köpte godis och cyllade hem till mig, där hade Oliver lagt beslag på soffan och vägrade flytta sig så vi fick gå in på mitt rum och tränga ihop oss i sängen. Sharpis hade lyckats välja en bra film, Harold och Kumar, ngt med White Castle.  Rolig var den iallafall, rätt ful dock.

Dagens bästa är att träningen gick bättre än på länge, även om det fortfarande inte känns bra. För allt är lite jobbigt med det just nu. Tid och ork är det största problemet. Men en bra träning gör att man blir liiiite mer sugen igen iallafall. 

Nu blir det lite idol, dusch, ingen matte (pallar inte), och sen en sväng dator innan sängen.
Skolfotot kom idag och jag ser hemsk ut, vaarför lyckas jag aldrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0