Sista september

jag gick till anna innan, och det var jätteskönt. (Varför promenerar vi aldrig längre majsan`?) . Jaja iallafall, så blev det ändrade planer när jag kom fram till anna. Ingen grease, utan idol och främmande fågel istället. Lika bra, jag va lite nervis där ett tag när JesperB höll på att åka ut. Men som tur åkte minmannen ut istället. Nu sitter jag iaf här och har lite ångest för jag inte pluggat alls idag, fick extra mycket ångest när jag läste att Sara varit jätteduktig idag. Höhö, jag ska vara jätteduktig imorgon istället och jobba massor med både formen och designen. Har första lektionen halv ett imorgon med, meeen ska verkligen försöka gå upp tidigare imorgon och vara iskolan halv elva kanske.

Imorgon är det 1 oktober och höst på riktigt blöööö. Tur jag har min nya halsduk.


Kommentarer
Postat av: maja

vi ska börja gå igen

2008-10-01 @ 00:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0