Shopping

Idag har det varit malmö och trötta ben för hela slanten. Shoppat blev det iaf: en kjol, en klänning/kjol, en tröja, två par öronhängen, present till mamma och present till frida. Kan möjligvis dyka upp lite bilder på det sen, men jag lovar ingenting. Nöjd är jag iallafall, shopping kan göra en lycklig! När jag kom hem från malmö var det direkt bort till Frida för att fira hennes sjuttonde födelsedag, Congratz! Nu ska jag sova snart och imorgon drar jag, anna och min kära familj på kräftskiva i stugan. Det blir mys.

Linda säger
- Alltså på måndag kommer hon, vafan heter hon nu. Viktor Kronkvist.
-vaa?
- ja hon, fan ...kronprinssessan viktoria!

Ha snacka om att den tjejen har koll.


Kommentarer
Postat av: Den tröge jävlen :D

HAHAHHAH. Dagens kommetar lätt !

2008-09-27 @ 00:26:49
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA, det var det dummaste jag läst på länge. (man kan behöva ett gott skratt en hemsk söndag då man måste räkna matte).

2008-09-28 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0