Om du bara visste, om du bara visste...

Jag har kommit på att historian inte är så jobbig faktiskt. Jag har kul med sarling och fränsie, och jessica är helt okej så jag har bestämt mig för att inte hoppa av. Duktig elin. Lite choklad och bubbelvatten hjälpte ju iofs upp dagens lektion en del.
Träningen med vågen gick bra, de har blivit så himla många denna terminen så det är tur att vi har Amanda och Lina som hjälptränare nu. Vi ska lära upp dem bra minsann så de kan ta över vågen när vi slutar. När jag äntligen kom hem såg jag det sista av Idol, tjejen som gick vidare typ sist var verkligen grymt bra. Man väntade sig inte alls den rösten från henne.

Nu blir det lite kvällsmat, lite fotboll och lite segande vid datorn innan det är Nattinatti. Imorgon har jag tre timmars håla, LITE jobbigt. Seeeees!

p.s Lasse Lindh hör verkligen ihop med hösten.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Lasse är mysig!

2008-09-10 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0