Kräftis

Igår efter några snabba ärenden på stan, och upphämtning av Anna körde jag upp till stugan med annapanna och mamma. Där blev det långpromenad rakt ut i skogen, deeptalk och vägkorsning. Var länge sedan jag och anna pratade ordentligt, det behövdes. När vi kom tillbaka fixade vi snyggedukning, sen råkade vi somna i två timmar. Bra uppladdning inför kvällens kräftskiva. Resten av kvällen var vi jättepigga, åt mumsig mat. Massor av kräftor, sjöng snapsvisor, snapsade, drack neger och lekte med bordsdekorationen. Efteråt blev det charader och whiskey. Puss på min familj + Anna och Tack för helgen.

Idag har jag mest Matteångest men jag orkar inte plugga, så provet får gå som det vill. Jag och Louise ska tröstäta på Wokhouse efteråt imorgon så jag överlever nog ett kasst prov då. 

 Nu ska vi äta kladdis eftersom min kära mor fyller 45 idag. I love you.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0