Jag är vettig.

Bara så ni vet är jag vettig, festen igår var trevlig. Mycket folk, många jag inte träffat på aslänge så det var najs. Lite misslyckad efterfest, men vi fick fint gitarrspel. Fick två ragg med mig hem, en styck majsan och en styck linney. Vi åt godisnappar till nattamat och sen sov vi massor. Idag har jag mest sovit, maja har varit här i tre omgångar. Frukost, lunch och kvällsmat. Träningen idag gick kässikäss. Träna sjuk är ingen hit alltså.

Förövrigt, du  kan inte både ha kakan och äta den. Jag pallar inte bli depp, så jag tänker låta bli.  Tim var med depp, så vi har bestämt att vi ska gifta oss på onsdag och skita i allt som är jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0