I like tisdag

Jag gillar tisdagar, skola mellan tio och tjugo över ett. Ingen träning på kvällen. Rätt bra ja! Jag tänkte vara duktig och plugga lite när jag kom hem, hade t.o.m. köpt plugg-godis. Men fastän jag har sovit tio timmar inatt, blev jag plötsligt galet trött och sov i två och en halv timme. Fan, det är galet.  Jag har iaf pluggat en del, varit på ett ledarmöte där therese skrämde upp mig rejält om att jag kanske får ta hand om sjutton galna småtjejer själv hela helgen på lingvallen om hon får jobbet hon har sökt. Det kommer inte att gå, jag förstår verkligen inte hur det ska funka. Men det får väl lösa sig på något bra sätt.

Min bror berättade en sån rolig grej om sin redovisning idag, hans klasskamrater skulle sätta betyg på den. Så sa en "du fick vg av mig, hade du visat lite bilder så hade du fått MVG."
Då sa Oliver, j"ag hade ju bilder men jag blev lite stressad så jag glömde dem" då tänkte jag att det var för han va nervös, men sen säger han. "Gylfen på dessa byxorna går inte att stänga helt, och det upptäckte jag när jag stod där framme, och några i min klass gjorde med det så jag kom helt av mig "
Fan det går ju inte att återberätta alls så kul som det var när det hände. Men fasen vad jag garvade.



P.s Vi skrev in studenten i almanackan idag ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0