Heja heja

Jag är så glad att historiaprovet är över och att det gick mycket bättre än väntat. Tur man fick välja bland frågorna, annars hade det nog gått åt helvete. Chokladkartongen blev med klar, redovisning av den imorgon. Nu känns allt lite lugnare, (förutom att jag har matte E prov på måndag, heja elin!). Tottes mail til klassen idag alltså, vilken normal lärare skriver så här i ett mejl. "Blabla??????? eller blabla!!!!!!!"   Heja totte!

Såg HHK-Tyringe efter träningen, 2-5. De va för jävla kasst, allt var kasst, domaren va kass. HHKs klack finns inte, Tyringes klack kan gå och dö. hehe, meeen jag är glad att hockeysäsongen börjat igen.Jag gillar det. Lite mer dock om de vinner nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0