Heja emil!

Och idag är det inget ironiskt heja, emil var jätteduktig i idol och jag tyckte han borde gått vidare. Så är det bara.
Idag har jag fikat med maja och tim, först på madrix och sen blev det lite pizza på Infinity med. Var jävligt pepp före träningen, början gick bra men sen gick det skit. Jag var jättearg för att jag vet att jag kan men det går bara inte.Arg arg arg.
Imorgon drar vi till Lingvallen och då jävlar ska både flickisflickisen och handvolt frivolten sitta! Det gäller att få ur spärren ur huvudet, för det är där allt sitter. Iallafall när det gäller flickisarna.
 Sjutton barn ska jag och tessan ha med oss, som tur är kommer dem inte från lördagmorgon så hela kvällen imorgon blir det egen träning (Y). Hej skumgummigroparna här kommer jag.

Det är sorgligt om det måste bli så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0