ett helt onödigt blogginlägg

hööö jag är uttråkad, eller snarare rastlös, funderar på att sova faktiskt. Har ju dock sovmorgon till typ hur länge jag vill imorgon. Har bara en lektion mellan tjugo över 12 och tjugo över ett. Känns som en väldigt lagom lång dag. Precis i min smak, dock kanske jag får gå dit vid 11 om jag orkar för att fixa med ngt av formämnena. Är ju en del som ska göras där fast vi inte har några direkta lektioner. Det värsta är ljuspunkten, jag veeet inte alls vad jag ska göra. Måste komma på något riktigt bra. Arkitekturen och designen känns rätt lugn just nu. Känner jag mig själv rätt blir det en ordentlig sovmorgon imorgon, sen kanske man borde plugga lite på eftermiddagen istället. Ja, vi får se hur det blir. Nu ska jag och mina nymålade tånaglar antingen sova eller kanske sätta på en bra film.
Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0