E upphöjt till 5pi gånger i delat med fyra

Matteprovet är över, Puh! Inga kommentarer om hur det gick, det var inte lätt iallafall. Efteråt blev det promenad med skarpen, viktor och pidde + sammy. Fast den "söte" taxen var bara med en runda ute och kissade sen fick han upp i lägenheten igen. Tillbaka inne i stan mötte jag Louise, Hej wokhouse! Mums, idag började jag med sushi istället för att äta det sist och det var mycket godare då. Till buffén beställde vi in en hel kanna jordnötssås var, sjukt mums var det. Synd man lägger så mycket onödiga pengar på mat bara. Jag hade varit mycket rikare om jag inte ätit så himla mycket  Men jag har faktiskt handlat något vettigt också idag, en styck parfym och ett nagellack. Shopping är typ som tillfällig terapi, iaf för mig för jag mår jättebra när jag har handlat. Dyr terapi dock. 

Inget plugg ikväll, big Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0