You want it all,

Efter en lång sovmorgon och en totalt onödig religionslektion så tänkte jag dra hem för att vara duktig och plugga. Jag lyckades få skjuts i viktors gula bil hem, yey. Så lata jag slapp gå. Sen tänkte jag faktiskt plugga, men pappa ville att jag skulle hjälpa honom ta ner studsmattan, och sen hjälpa till med maten. Så tja, pluggandet har gått sådär. Dessutom ville jag till Maxi för att spana in frukt- och grönsaksjuicer. Så vi var där en sväng och köpte de första literna, så att det finns redo när jag kommer hem från göteborg på söndag. Ringde farmor innan som är en van fastare och tiggde lite tips. Hälskostaffären är första målet på morgondagens planering, hon sa att de hade färdiga fastepaket som innehåller allt man behöver för att må bra. Sounds good. Hoppas dock inte att de är allt för dyra.
Nu ska jag fortsätta plugga och försöka få klar min engelskuppgift, som är skitsvår. Tur jag köpte lite plugg-godis när jag ändå var på maxi. Kanske gör det lite lättare att plugga iallafall.

jag ska lyssna lite mer på pinks låt med, tjata ut den riktigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den går inte att tjata ut ;D

2008-10-07 @ 19:05:51
URL: http://liinnplinn.blogg.se/
Postat av: Maja

Mamsen säger att de är dyyyyyra!!

2008-10-07 @ 22:04:05
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0