RMbrons

Rikscuperna I göteborg 2008. Gf Örnen Hässleholm tar brons. Ojojoj vilken skräll. Vilka framsteg både för föreningen och för laget. Med den sjättebästa poängen går vi in i finalen och blir trea. Dessutom med den bästa friståendepoängen. Inte illa, inte illa alls. Det var ett gäng sjukt glada hässleholmare med fina bronsmedaljer runt halsen som lämnade tävlingen. Haha. Fint tävlingssammandrag.
 
Inte bara framsteg för föreningen utan också för mig. Jag vet att det har tjatas en hel del om mina flickisflickisar här på sista tiden. Detta är pågrund av att jag förra hösten ramlade på nacken två gånger när jag skulle köra det och efter det var rädd helt enkelt. Jag har inte vågat köra dem utan pass, för jag har varit rädd för att ramla igen. I torsdags, TVÅ dagar innan tävling kör jag dem själv för första gången sen jag ramlade. Då tar mina tränare ut mig att köra det på tävlingen, Kan ni förstå hur nervös jag var när jag gick upp och ställde mig till tumblinggolvet. Jag var helt galet nervös och rädd. Bara för jag har kört själv en gång, betyder inte det att osäkerheten försvinner på direkten Men själv körde jag, flera gånger utan problem och det var såååååå skönt.  Nu är jag galet stolt över mig själv, och jag måste tala om det för er så får ni helt enkelt med vara lite stolta. På väg upp ur träningssvackan nu kanske? Hoppas det, så jag hittar tillbaka till hur kul jag egentligen tycker det är.

Helgen har såklart varit toppen även utanför tävlingshallen. Vårt lag är det bästa, tessan och linda extra bra såklart. Ida och Malin måste vara de bästa (och galnaste) tränarna man kan ha. Jag har haft en galet rolig och riktigt bra helg. Tack för det :*

Nu laddar jag om, fastan börjar på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0