Bucket List

Jag tror egentligen att det är förtidigt att säga om fastan gjorde någon nytta, men jag skulle vilja påstå att jag känner mig lite piggare, dessutom var jag lite mer motiverad till träningen idag än vad jag brukar vara. Kanske beror det på fastan, eller så beror det på något annat? Kanske beror det bara på att jag är så himla glad för att jag får äta igen. Min första varmrätt på typ en vecka blev vegetarisk lasagne. Jag dog så gott det var. Mat är liksom bara galet bra typ. Imorgon får jag äta som vanligt igen, skönt att slippa tänka på vad man stoppar i sig.
Ikväll är det religionsplugg som gäller, ska dock se premiären av Prison Break först, börja plugga vid 11 sen. Bra jobbat elin, men jag var faktiskt duktig och pluggade en del igår så känns ändå rätt lugnt. På träningen idag plockade jag och tessan ut laget till helgens tävling. Det är fan inte lätt, men ska det gå bra i tävlingen får man ta dem bästa. Alla fick iallafall vara med på ett varv. Så ingen blev helt utan start.

Igår såg jag en söt film som jag vill rekommendera, The Bucket List med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Den är sötsötsöt, handlar om två män båda över 60 som drabbas av cancer. Som tur är, är den ena av dem galet rik och de två bestämmer sig för att se världen och göra allt de velat göra i livet innan det är försent. Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0