Sweet dreams

Igår var vi Djävligt snygga hela dagen i skolan, eller ja djävligt röda var vi iallafall. Tråkigt nog var det inte alls många som fattat det här med utklädningsdagen, eller så är det flesta bara för fega för att bjuda lite på sig själva, jag vet inte. Efter skolan var det iaf snabbt hem, få av sig utklädnaden, duscha byta om och iväg igen. Snabb sväng inom partaj och köpte present till kalle, mötte lite fler teknikare och sedan tog vi bussen till Nosaby. Tack vare T3bare + andra teknikare var kvällen väldigt trevlig, vi drack, krängde jävligt mycket smörgåstårta och skrattade åt diverse bordsdansare. Vid tolv tog vi bussen in till kristianstad, nattaglass på donken och sen tåget vid ett in till stan. "stinsen i gränna". Kall promenad till Qbar, men jag snodde tillbaka min mössa från Ralle, och fick tillbaka min halsduk från jimmie (trots att Pidde tyckte den klädde jimmie bättre än mig) så jag höll mig rätt varm. Det blev väl en timme eller två där, vi underhöll varandra så gott vi kunde men stället var rätt trist  så vi gav upp vid halv tre.  Jimmies snälla mamma skjutsade oss hem, jag och maja dog i sängen efter spökerier och annat märkligt.

Jävligt jobbigt att komma upp vid halv elva imorse trots kvällen igår inte var särskilt hård, fick skjuts av min kära fader till tekniskan. Därfirån powerwalkade jag och majsan runt stan, efter en liten fika så blev det en timmes dans och sen hämtade Majas söta mormor oss. Stuvade makaroner, köttbullar och ketchup. Efterrätt, kolla album sova en stund på soffan och sen kaffe och bulle innan vi fick skjuts hem. Väl hemma däckade jag och sov två timmar till på soffan. Hela kvällen har varit galet lugn, tråkigt att jag inte orkar / kan ut ikväll när det väl händer saker. Fest både här och där. Men jag ångrar inte att jag stannade hemma. Har krängt godis och kollar Djungelboken istället´och det har varit väldigt skönt. Nu ska jag snart sova så jag är pigg imorgon när mina gymnaster ska på tävling i Ystad. Håll tummarna för dem.

GOODGOODGOOD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0