Friday night

De blev inte mycket shopping idag, men goda mackor på Darins. Efteråt följde jag med mam and dad för att hälsa på farfar på sjukhuset. Det var jobbigt att se honom ligga där och vara sjuk. Farfar som bara för ett par årsedan hoppade mellanhopp över trappräcket och gick på händer.  Visst är han fortfarande pigg i vanliga fall även om han inte gör sådana konster, men nu var han inte så pigg. Som tur är har febern försvunnit och han kan äta igen så förhoppningsvis mår han snart bättre. Det verkar inte så allvarligt just nu som tur är. Efter detta deppiga sjukhusbesök tänkte jag muntra upp mig något genom att följa med och kolla när oliver spelade mot kik. Dock var det förjävliga domare, så jag var mer arg än uppmuntrad, (jag var inte ensam dock). Förlusten kan man dock inte skylla på domarna. De spelade inget vidare, måste dock berömma bror min för ett antal snygga räddningar. Duktig bror!

Sen blev det bowling vid tio med sarling, timmy ,macce, jessa och rasse. Det var väldigt trevligt som vanligt med den ligan,  (fast jag inte klarade kasta klotet på rasses cpvis och fast kinesen eller vad han är(wokhousemannen) kallar mig femtonåring hela tiden. ) Själva resultatet behöver vi inte ens nämna eftersom ingen bowlade särskilt seriöst, det var vänsterhänder,  klotet mellan benen, med skor i storlek 50 osv. Inget bra resultat men kul!

Kommentarer
Postat av: saja

chinaman <3

2008-10-04 @ 12:15:16
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0