update

Nu har halva lovet gått och det känns lite tungt men ja har hunnit med en hel del. I måndags efter fågelattacken gick jag ner till stan för att fika med Niklas och Liridon, när Doni stack för att träna fikade vi ltie till innan vi gick hem till mig och kollade klart hata göteborg. Sen dök majsan upp, vi bestämde oss för att käka på infinity. När liridon dök upp igen gick vi till hemmakväll hyrde två filmer, köpte massor av godis och gick hem till mig för att kolla film. Skräckisen var bra, men morgan pålsson är en film man bara ska se en gång. Kvällen var trevlig och när pojkarna försvann däckade jag och maja rätt hårt i sängen. Dagen efter gick jag i stort sett raka vägen upp ur sängen, och tog bussen till vittsjö. Jag och louise skulle plugga matte, men det blev inte särskilt mycket gjort. Vi hade en goodie dag, å det va mest häng på Gåvan, prat, prat, godis, prat,prat mat prat. typ så. Vittsjö har en egen lite thai take away - vagn. Mums. Vid 8 dök anna upp, sen kollade vi alla kvällens serier. Halv tolv tog vi bussen hem, då var det galet kallt och minusgrader.

Idag har jag faktiskt gymmat i nästan 1 1/2 timme, åh ja! jag är stolt, men gud vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Efter det lagade jag och pappa lunch, grekisk sallad, kött och tzatziki. Vid halv fem gick jag ner till stan och mötte tim, vi hämtade mina stövlar som faktiskt ser ut som nya nu. Efter det gick vi och kollade lite spel till spelnörden innan vi bestämde oss för att gå till kvantum för at handla mat. Sen har vi kockat, jag har ätit min första quornfilé (vegetarisk), och kollat alladin. För 20 minuter sen sprang tim till bussen och jag sitter framför mitt favoritprogram Grey´s.
Lovet än så länge, gooodygoody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0