Summer Green

Just nu tar jag en liten pluggpaus, jag är så trött på engelskan nu att jag vill spy på den. Men det har iallafall varit rätt mysigt att ha huset för sig själv lite på morgonen, äta lång frukost och drick mumsigt te. Snart ska jag fortsätta och läsa om tre brittiska författare och deras verk.
 Efter provet ska jag fika med Niklas, det var inte igår om man säger så, så det är verkligen på tiden. Sen har jag lovat att jag ska hjälpa brorsan mer med hans prov och sen blir det utbildningsmässan. Ungefär så ser min dag ut. ( Förlåt Malin, jag skippar träningen idag.) Sen när jag kommer hem ikväll tror jag jag ska krypa ner i min säng, sätta på en bra film och bara absolut INTE plugga.

p.s solen skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0