SMEK AB

Träningen på kvällen igår vart bra, dock var jag hungrig som ett as. Körde ändå några varv på tumblingen i takt till tjejerna "elin klappklappklapp, elin klappklappklapp". Det var mysigt att köra till deras hejande. Vi ledare hade lite uppvisning för dem i slutet, och det var roligt att de uppskattade den.  Efter träningen åkte vi till Farfar för han fyllde år, kul att fasta när man är på kalas och där är typ tuuusen kakor.  Men jag drack mitt örtte och var glad ändå. Dessutom var mitt lilla kusinbarn selma där, som är två månader idag. Jätteliten och urgullig!

Nu ska vi snart till Smekab på studiebesök med designen, de är de som ska tillverka våra cykelställ sen, iaf det vinnande cykelstället. Synd jag missar mitt förmiddagste då, får la dricka lite ljummet vatten istället. Fastan går faktiskt bra, men jag nekar ju inte till att det kommer bli skönt när den är över.

Nu ska jag fortsätta kolla balklänningar tills svenska är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0