Jag vill ha maaaat!

Jag har precis ätit mig mätt på 2dl varmt vatten, 1/4 dels buljongtärning och 1dl grönsaksjuice. Faktiskt så är jag ganska mätt, meeen det luktar köttfärsås i hela huset vilket gör mig galet sugen på mat. Det är faktiskt sjukt hur sugen man är efter bara tre dagar. Förövrigt så har fastedag nr3 varit hemsk, jag har varit yr, vinglig och mått piss. Yey. Tur att det bara är 2 dagar kvar nu.

Men, jag har faktiskt varit lite duktigt idag ändå. Jag har kopierat över alla mina bilder från den stationära datorn till en extern hårddisk. Eftersom den gått sönder två gånger på kort tid, och jag varit lika orolig för mina bilder båda gångerna så tyckte jag det var på tiden. Dessutom är det kul att kolla på alla gamla bilder. Just nu funderar jag på att kanske gå en runda, det hade varit rätt så skönt, jag kan ju inte träna som jag skulle gjort idag så en liten promenad hade inte varit fel. Eller så kanske jag ska ner och kolla på min träning en sväng, ja vi får se. Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0