Höstfredag

Nu har jag fikat med alice, det var två mysiga timmar. Dessutom har jag bokat klippning och nagelfixning. Att bli lite tillfixad gör alltid saker lite roligare.
 Fick berättat för mig att en tjej jag inte direkt känner men ändå pratat lite med går runt och kallar mig diverse saker helt utan anledning. När alla andra har tyckt illa om henne har jag ändå försökt "hon har inte gjort mig något, jag har inget emot henne". Yes, det är tacken man får när man är snäll. Jag ska genast sluta med det, för tydligen är det sant vad alla säger om henne. Orka falska människor. Men varsågod snacka skit, för det du säger stämmer inte  så jag orkar tar inte åt mig.

Utgången i k-stad blir det inget av men, förfest blir det ändå. Tur det bara är 2 månader tills jag fyller 18 så jag kan följa med ut sen. Jag och anna ska iallafall med på förfesten och sen får vi se hur vi gör, vi stannar i stan iallafall. Det blir nog bra. Påtal om något helt annat hittade jag min gamla mobil igår och läste lite gamla sms. Det var rätt kul, lite tungt dock. Folk man inte umgås med längre osv. sen är där sms från t. ex maja och sara som jag inte kände alls bra då. Kändes knäppt eftersom jag känner dem så bra nul PUSS på dem.

Kommentarer
Postat av: maja

vad stod de i dem? :P

2008-10-31 @ 16:58:15
Postat av: Linda

Hon är dum i huvudet. Det är det jag sagt heeeeela tiden. Hon är bara avundsjuk på dig Snyggfan!

2008-11-01 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0