Höst som fan

Alltså, jag säger bara Fyfan vilket galet jobbigt väder det är. Cyklade hem från träningen innan och höll på att frysa ihjäl. Undrar om det blir något av snöstormen de lovat inatt? Hoppas verkligen inte.
Idag har jag bara städat och tränat. Jag städade jättefint hela nedanvåningen till mamma och pappa för att göra dem lite glada. Träning i två och en halvtimme, den gick åt helvete. Blir skånemästerskap den 8 november och jag är fruktansvärt opepp. Så kan det vara. Nu ska jag snart möta kuylenstierna som kommer hit och underhåller mig litegrann. Wiiie!

Den trettonde november rymmer jag ifrån hässlehåla och schweden i hela fyra dagar.  SKa bli otroligt skönt att bara komma bort lite, dessutom ska det bli otroligt bra att träffa dockan och co.


Nu ska jag ut i kylan, vi hörs lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0