Förstafastedagen

Ja den har faktiskt gått bra. Man ska ju dricka sina såna drycker och teer och allt vad det är typ 8 gånger om dagen så även om man inte är mätt så dör man inte av hunger heller faktiskt. Det värsta är när man känner lukten av mat som folk runt om kring en äter. Då blir man lite hungrig.
Just nu äter jag kvällsmat: 1dl grönsaksjuice + 2dl vatten och en fjärdedels buljongtärning. Detta var det godaste än så länge idag, vissa av fruktjuicerna är ingen hit direkt och teet lär man tröttna på jävligt snabbt. Trots detta är jag fortfarande positiv, det känns faktiskt som detta kommer att funka. Förresten är det ju bara fyra dagar kvar nu.
Åter till arkitekturen. Jag är snart klar, har skrivit om sidneys opera hus + bron i sidney. Orkar jag ska jag leta mer fakta om operahuset, dock är alla bra sidor på engelska och  att sitta och översätta känns liiiite småjobbigt. Vi får se hur vi gör, back till min buljong. Sees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0