Doom DOOM

Allt som har med skolan just nu kan mest dö. Engelskprovet imorgon alltså. Fyfan! Som tur är lyckades vi få ställa in vår svensklektion på morgonen vilket betyder att vi börjar 14.20 och jag kan spendera ytterligare en hel dag med att plugga glosor. Woho,

vi FYRA (länge sen man använde det) ska iaf ses på stan lite innan provet imorgon för att fixa med fredagens utklädsel, den kanske inte är värt ett pris på 800 men det är en rolig grej iallafall. Efter provet ska jag inte plugga ett endaste dugg, har dock lovat att hjälpa min bror att plugga.(Y) Senare ska jag dessutom följa med honom ner på Bergendahlsmässan och kolla in gymnasieprogrammen. och Köpa kladdkaka av therese! Snäll syster och vän jag kommer vara imorgon.
Nu är det tillbaka till mina beloved engelskböcker som gäller, tyvärr är det överbelastning i mitt ordförråd. Det går verkligen inte in fler glosor i mitt huvud. Så jag ger upp på den fronten för tillfället och kastar mig med gläde (känn ironin) över författarna och deras textet istället. STOR FET BAMSEPUSS PÅ DEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0