Dior nails

Idag hände något som lätt är värt ett kryss i taket. Jag gick upp klockan nio fast jag inte behövde vara i skolan förrän halv ett, var där dessutom halv elva för att jobba med designen. När vi kom ner så satt halva klassen där med skolkatalogen!!! hehe gissa hur mycket det blev jobbat då? Just det, ingenting. Efter segsvenska med streeget, gick jag sarling och majsan och åt mumsiga mackor på caféhörnan och snackade alldeles för mycket skit. Jag gillar det.
 Sen historia, och jag håller med Sara, det är roligt och inte är det själva faktan som är kul utan frans + att man är övertrött. Idag tyckte han att jag skulle bo på Lolland för att jag är Lol? fråga mig inte. just i det ögonblicket var det skitkul. Spetsaxel och den jävla läskmaskinen var med rätt underhållande. Mvg på historiaprovet var heelt wonderful, och rätt ofattbart! Kändes inte så lockande att cykla i regnet till Linné för att träna mina barn efter det utan ville mest hem, men jag var såklart så illa tvungen. De va tjatiga som fasen idag, elin, elin kolla på mig. elin kollat hit.eliin du kollar bara på henne. elin kolla på mig. Inte alls jobbigt. Vilket jävla tålamod man får av att vara ledare. Efter träningen cyklade jag till Malin fick riktig espresso house chai latte och nya fina naglar. Trevlig avslutning på en bra dag!
vi säs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0