crash

Wie, sista avsnittet av Främmande fågel var muchos bra. Var lite arg ett tag när hon inte körde direkt till sin son, men det var ju tur att hon inte gjorde det eftersom hon fann vaccinet osv så att hon kunde rädda sin son istället.
Har suttit här hela kvällen och försökt skriva på min engelska. Men det har hela tiden kommit roligare grejer emellan. Nu har jag iallafall kommit en tredjedel ungefär. Duktig elin. Synd att jag hade räknat med att vara klar både med engelskan och arkitekturen idag. Dream on. Frågan är när fasen jag ska hinna göra allt. Får försöka masa mig upp imorgon och göra lite innan jag ska till skolan. Börjar ju halv ett då med. Åter till engelskan. See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0