helghelghelg

Jag fick VG på mitt matteprov och jag är såååå jävla glad. Shallalallalaaaaa!

Dessutom kom en lämplig estetkonsert in i bilden så vi slapp Mats Flumdin nästan hela lektionen, och på arkitekturen julfikade vi. Sen  spenderade jag lite tid med min bror och köpte dessutom Snören, som är mitt nya favoritgodis. Så nu sitter jag här och myser i soffan med mina snören. Bra dag!

Ikväll möter brorsan tyringe och jag ska stå i Cafeterian, inte vidare livat men lätt värt 250 spänn. För övrigt har jag noll planer i helgen och det är riktigt skönt, blir nog något med tjejerna i lägenheten imorgon. Det hade varit mys.

Min bror var gulligaste i världen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0