Solide Edge

wohoo, två lektioner kvar. sen är det heeelg.

har design nu, solid edge med mats flumdin.- Guuuud jag hade glömt att han var så här seg, klart jag visste att han var seg, meen såååhär seg. jag kommer dö.

sista lektionen arkitektur, sen hem och så till ishallen vid 5, matchen börjar sju. 2 timmar innan känns väl liiiite onödigt men visst, måste man så måste man. Jag har ju redan fått mina pengar iaf. Dessutom är det bra match ikväll, hhk-tyringe så jag hoppas jag kan se det mesta av den. Efter hockey har majsan dragit med mig till Elias på fest.

Kommentarer
Postat av: maja

wi, tänk för det har jag!

ses om 2 typ

2008-11-21 @ 14:56:25
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0